Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα omicron2.gr

Εισαγωγή

Σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους. Η χρήση του παρόντος ιστότοπου ισοδυναμεί με την αποδοχή των παρακάτω όρων.

Άρθρο 1. Γενικές Πληροφορίες Επιχείρησης

Tο omicron2.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της εταιρείας με την επωνυμία «Μούκας Νικόλαος» που εδρεύει στην Αράπη 2, Ιωάννινα, 45332 (ΑΦΜ: 049275670 / Δ.Ο.Υ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ) / Αρ. Γ.Ε.ΜΗ: -).
Οι πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του omicron2.gr, αλλά και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που περιλαμβάνεται στον ιστότοπο αυτό, με οποιαδήποτε μορφή, παρέχεται “ως έχει”, χωρίς κανενός είδους εγγύηση. Το omicron2.gr δεν αποδέχεται υποχρέωση αποζημίωσης ή άλλη ευθύνη για τυχόν ζημιά ή ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.

Η χρήση του ιστότοπου omicron2.gr πρέπει να γίνεται σύμφωνα με το Νόμο και τα χρηστά ήθη. Η ευθύνη για το περιεχόμενο των συναλλαγών ανήκει στο χρήση και ο παρόν ιστότοπος δεν μεταβάλλει με κανέναν τρόπο τα δεδομένα που του παρέχονται. Η χρήση του omicron2.gr υπόκειται στην Ελληνική και Διεθνή νομοθεσία και οι χρήστες συμφωνούν να μην την παραβιάσουν μέσω του παρόντος ιστότοπου.

Οι επισκέπτες του omicron2.gr συναινούν να μην κάνουν χρήση του παρόντος ιστότοπου για οτιδήποτε από τα παρακάτω:
[1]. Μετάδοση με οποιοδήποτε τρόπο περιεχομένου του οποίου το δικαίωμα μετάδοσης δεν έχουν σύμφωνα με τη νομοθεσία ή τις εν ισχύ συμβάσεις, καθώς και περιεχομένου που παραβιάζει πνευματικά ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων.
[2]. Μετάδοση με οποιοδήποτε τρόπο περιεχομένου που περιέχει ιούς λογισμικού, ή οποιοδήποτε άλλο υλικό που έχει σχεδιαστεί με στόχο την πρόκληση οποιουδήποτε τύπου φθοράς ή βλάβης στο omicron2.gr, τους χρήστες του ή τρίτα μέρη.
[3]. Μετάδοση με οποιονδήποτε τρόπο οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, ή προσβλητικό προς οποιονδήποτε για οποιοδήποτε λόγο, προσβάλλει το απόρρητο ή την εμπιστευτικότητα οποιουδήποτε, τα χρηστά ήθη, τις κοινωνικές αξίες, ή την ανηλικότητα.
Επίσης, απαγορεύεται ρητά η εκούσια ή ακούσια παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας, η παρενόχληση τρίτων και η συλλογή προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες μέσω του omicron2.gr.

Οι χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος omicron2.gr αποδέχονται ότι οι υπάλληλοι, συνεργάτες, ιδιοκτήτες και άλλοι εμπλεκόμενοι με τη λειτουργία του ιστότοπου omicron2.gr δεν φέρουν καμία ευθύνη για οτιδήποτε προκύψει από τη χρήση του ιστότοπου και των προϊόντων που διατίθενται μέσω αυτού.

Οι τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ιστότοπου omicron2.gr. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα ανάρτησης διαφορετικών τιμών στα ίδια προϊόντα στο ηλεκτρονικό και στο φυσικό κατάστημα της.

Άρθρο 2. Προστασία Πέρι Προσωπικών Δικαιωμάτων

Το οποιασδήποτε μορφής υλικό (κείμενα, γραφικά, εικόνες, φωτογραφίες, λογισμικό κ.λπ.) που περιλαμβάνεται στο omicron2.gr ανήκει στους δημιουργούς του και προστατεύεται από τη Νομοθεσία. Απαγορεύεται ρητώς η οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη. Η εμφάνιση του υλικού στον παρόντα ιστότοπο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως εκχώρηση δικαιώματος χρήσης του.

Το omicron2.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει στους χρήστες του τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Δεν μπορούμε όμως να εγγυηθούμε ότι δεν θα γίνουν λάθη ή ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές στη λειτουργία του καταστήματος. Επίσης, οποιαδήποτε αναφορά ή σύνδεσμος προς άλλο ιστότοπο παρέχεται με σκοπό τη διευκόλυνση ή την περαιτέρω ενημέρωση των χρηστών και το omicron2.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αυτών.

Σημειώστε επίσης, ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι φωτογραφίες να αναπαριστούν το εκάστοτε προϊόν όσο το δυνατόν πιο πιστά, αλλά δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη στην περίπτωση που κάποιες δεν είναι ακριβείς. Κάνοντας χρήση του παρόντος ιστότοπου αποδέχεστε ότι κάνετε χρήση με δική σας ευθύνη και τον αποδέχεστε ως έχει.

Άρθρο 3. Ασφάλεια

Η εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
[1]. Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων
Το e-Shop omicron2.gr της εταιρείας χρησιμοποιεί δικλείδα ασφαλείας, με την οποία εξασφαλίζεται το απόρρητο κατά τη μεταφορά των δεδομένων, (η κρυπτογράφησή τους).
[2]. Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της εταιρείας (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.
[3]. Απόρρητο Συναλλαγών

Η παρούσα δήλωση Πολιτικής Απορρήτου περιγράφει τις πρακτικές μας όσον αφορά το πως συλλέγουμε τα προσωπικά δεδομένα στον ιστότοπο της εταιρείας και το πώς τα χρησιμοποιούμε και τα μοιραζόμαστε με τρίτους. Κάθε φορά που επισκέπτεστε τον ιστότοπο omicron2.gr ή με άλλον τρόπο υποβάλλετε τα προσωπικά σας στοιχεία σε εμάς, αποδέχεστε τις πρακτικές που περιγράφονται σε αυτή τη δήλωση. Το ποια στοιχεία θα συλλέξουμε μέσω του δικτυακού μας τόπου εξαρτώνται από το τι κάνετε εσείς σε κάθε σας επίσκεψη και από το ποιες υπηρεσίες ζητάτε.

Άρθρο 4. Λήψη και Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Το omicron2.gr συνεργάζεται με δεκάδες προμηθευτές, εισαγωγείς και κατασκευαστές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προκειμένου να σας προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.
Οι παραγγελίες ολοκληρώνονται με μία συγκεκριμένη διαδικασία, που περιγράφεται αναλυτικώς κατωτέρω, διότι κάποιες φορές, για λόγους που δεν είναι στη δική μας σφαίρα εξουσίας, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που εμφανίζεται διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας, τελικώς να μην είναι διαθέσιμο ή να μην είναι παραδοτέο εντός του χρόνου παράδοσης που αναγράφεται στο omicron2.gr. Προκειμένου, λοιπόν, να είστε πλήρως ενήμεροι για την εξέλιξη της παραγγελίας που έχετε τοποθετήσει αλλά και προστατευμένοι από τυχόν τέτοιου είδους περιπτώσεις, η ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υλοποιείται μέσω των ευθύς κατωτέρω βημάτων (steps):

Παρ. 1). Αποστολή Αιτήματος για Παραγγελία
Σας συνιστούμε πριν την πρώτη σας τοποθέτηση παραγγελίας, να εγγραφείτε ως χρήστης του omicron2.gr ούτως ώστε να καταστεί πιο εύκολη και άρτια η εξυπηρέτησή σας από το ηλεκτρονικό μας πολυκατάστημα.
[1]. ελεύθερη επιλογή προϊόντων και τοποθέτηση στο «καλάθι αγορών»,
[2]. έναρξη διαδικασίας αποστολής αιτήματος παραγγελίας, μέσω των «βημάτων» (steps) που σας υποδεικνύονται,
[3]. συμπλήρωση όλων των στοιχείων του αιτήματός σας για παραγγελία, που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας
[4]. εμφάνιση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένου μηνύματος, με τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας.
Κάθε φορά που αποστέλλετε στην εταιρεία μας ένα αίτημα προς παραγγελία, θα πρέπει να έχει προηγηθεί αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους.
Μην ξεχνάτε ότι τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από την εταιρεία μας με τη ρητή επιφύλαξη ενδελεχούς ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας, δεδομένου ότι στο παρόν στάδιο δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας ακολουθεί αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και μόνο κατόπιν ρητής συγκατάθεσής σας (που χορηγείτε με την αποστολή της φόρμας) συλλέγονται και επεξεργάζονται, με τον πλέον ασφαλή και επιμελή τρόπο.

Παρ. 2). Επεξεργασία Αιτήματος για Παραγγελία
Στο παρόν στάδιο, η εταιρεία μας ελέγχει ενδελεχώς τη διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που αναφέρονται στο αίτημα παραγγελίας σας. Ειδικότερα:
[1]. Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που αναφέρονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που προβάλλεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
[2]. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που παραγγείλατε ή/και που κάποιο προϊόν δεν μπορεί να είναι διαθέσιμο στον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε ο αρμόδιος υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail, προκειμένου να σας ενημερώσει για τη μη διαθεσιμότητα.
[3]. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτή καμία εκ των ως άνω δύο επικοινωνιών για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.

Παρ. 3). Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Στην περίπτωση που επιλέξετε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, θα πρέπει υποχρεωτικά να γνωρίζετε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Με την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας από το τμήμα εξυπηρέτησής μας, αυτομάτως αποδέχεστε σιωπηρά όλους τους όρους και προϋποθέσεις.

Άρθρο 5. Τρόποι Πληρωμής Παραγγελιών

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχοντας γνώμονα την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, προσφέρουμε 3 διαφορετικούς τρόπους πληρωμής που μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Παρ. 1) Αντικαταβολή
Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή του δέματος εφόσον η αξία της δεν ξεπερνά τα € 300,00. Η υπηρεσία της αντικαταβολής επιβαρύνει τον πελάτη με κόστος € 1,50 εφόσον η παραγγελία σας δεν ξεπερνά την αξία των € 60,00. Η παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για αποστολές στην Κύπρο. Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε το δέμα σας από το φυσικό κατάστημα στα Ιωάννινα, δεν επιβαρύνεστε με κόστος για την αντικαταβολή.

Παρ. 2) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελίας σας με τραπεζική κατάθεση. Η τραπεζική κατάθεση μπορεί να γίνει είτε σε ένα κατάστημα της αντίστοιχης τράπεζας που θα επιλέξετε, είτε μέσω web banking. Σε περίπτωση που η συναλλαγή εκτελεστεί εντός της ίδιας τράπεζας το ποσό φαίνεται άμεσα. Σε περίπτωση όπου η συναλλαγή πραγματοποιηθεί από τρίτη τράπεζα, το ποσό ενδέχεται να εμφανιστεί έως και 2 εργάσιμες ημέρες. Στο διάστημα αυτό η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει την παραγγελία μέχρις ότου να φανεί το ποσό.
Για την πληρωμή με τραπεζική κατάθεση μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς.

Πειραιώς
Όνομα Δικαιούχου: ΜΟΥΚΑΣ Β.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
IBAN: GR29 0171 6010 0066 0113 2411 323

Εθνική
Όνομα Δικαιούχου: ΜΟΥΚΑΣ Β.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
IBAN: GR94 0110 3590 0000 3594 0914 936

Eurobank
Όνομα Δικαιούχου: ΜΟΥΚΑΣ Β.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
IBAN: GR50 0260 2700 0005 9020 0337 224

Συνεταιριστική ΗΠΕΙΡΟΥ
Όνομα Δικαιούχου: ΜΟΥΚΑΣ Β.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
IBAN: GR59 0750 0400 0030 4000 1027 900

Σημειώσεις
[1]. Κατά την ολοκλήρωση της κατάθεσης σε κάποιον από τους παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς είναι απαραίτητο να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά στο email info@omicron2.gr το αποδεικτικό της συναλλαγής.
[2]. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο +30 2651 071881 και ένας συνεργάτης μας θα σας επιβεβαίωση την κατάθεση.
[3]. Η τραπεζική κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί σε διάστημα 2 ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας. Στο διάστημα αυτό, το/τα προϊόντα της παραγγελίας παραμένουν δεσμευμένα στο όνομά σας. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση στο διάστημα αυτό η παραγγελίας σας ακυρώνεται αυτόματα.
[4]. Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης από άλλη τράπεζα, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον εντολέα, δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση τον πελάτη.

Παρ 3) Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους ή την χρεωστική τους κάρτα για την ολοκλήρωση των αγορών τους. Το omicron2.gr για την διασφάλιση των συναλλαγών, σας μεταφέρει στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της τράπεζας όπου εκεί θα πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικά την πληρωμή σας. Οι αποδεκτές από το κατάστημά μας κάρτες είναι: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro.
Οι συναλλαγές είναι άμεσες και οι πληρωμές σας ολοκληρώνονται σε ελάχιστα λεπτά. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, η παραγγελία σας φαίνεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ως επιβεβαιωμένη και η αποστολή της θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα 24 ωρών όπου θα υπάρχει ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας.
Η χρήση του omicron2.gr και οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω αυτού διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ορίζει ζητήματα που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και από το Νόμο περί προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/94) ο οποίος ρυθμίζει ζητήματα σχετικά με τις εξ αποστάσεως πωλήσεις.

Άρθρο 6. Αποστολή Παραγγελίας και Χρόνος Παράδοσης

[1]. Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας διαμορφώνεται ανάλογα με το βάρος του δέματος. Για τις απομακρυσμένες περιοχές υπάρχει περίπτωση πρόσθετης επιβάρυνσης για την οποία θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά πριν την αποστολή της παραγγελίας. Για παραγγελίες με βάρος δέματος έως 2 κιλά το κόστος είναι 5,00 ευρώ για όσα προϊόντα στέλνοται με την ΕΛΤΑ Courier.

[2]. Υπάρχει συνεχής ενημέρωση γύρω από την εξέλιξη της παραγγελίας, τόσο κατά το στάδιο της προετοιμασίας όσο και κατά το στάδιο της παράδοσης σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφορών. Κατά την αποστολή της παραγγελίας από το κατάστημά μας ενημερώνεστε μέσω email και γραπτού μηνύματος με τον αριθμό αποστολής του δέματος και με τον αντίστοιχο σύνδεσμο ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο την αποστολή σας.

[3]. Όλες οι παραγγελίες που δεχόμαστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εκτελούνται σε διάστημα 24 ωρών. Εξαιρούνται οι μη εργάσιμες ημέρες, εθνικές και τοπικές αργίες. Σε περίπτωση καθυστέρησης εκτέλεσης της παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγω, η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει τον καταναλωτή στα στοιχεία που έχει καταχωρήσει. Σε περίπτωση εσφαλμένων στοιχείων η εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη.

[4]. Όλα μας τα δέματα αποστέλλονται εντός Ελλάδος σε συνεργασία με την ΕΛΤΑ Courier.

[5]. Ο μέσος χρόνος παράδοσης για την βόρεια Ελλάδα και τα νησιά είναι 2 ημέρες, εκτός τις περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών όπου το δέμα μπορεί να παραδοθεί έως και 4 ημέρες μετά την αποστολή του. Για την υπόλοιπη Ελλάδα οι αποστολές παραδίδονται την επομένη της αποστολής.

[6]. Οι αποστολές των παραγγελιών εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιείται με ΕΛΤΑ. Κατά την αποστολή του δέματος θα σας ενημερώσουμε με email για τον αριθμό αποστολής του δέματος ώστε να παρακολουθήσετε την πορεία της παράδοσης.

[7]. Ο μέσος χρόνος παράδοσης για παραγγελίες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι περίπου 10-20 ημέρες εκτός τις Αποστολές της Κύπρου όπου παραδίδονται εντός 10 ημερών.

[8]. Για παραγγελίες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 15-25 ημέρες ανάλογα με την περιοχή σας.

[9]. Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα. Στην περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα είναι διαθέσιμη για διάστημα 2 ημερών και μπορείτε να την παραλάβετε τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος. Σε περίπτωση που δεν την παραλάβετε η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα. Η πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα κατά την παραλαβή της δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος.

Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκ φεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς και όχι περιοριστικός, η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας, κλπ. Σε κάθε περίπτωση τυχόν καθυστέρησης, η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε γνωστοποιήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.
Η μη τήρηση των ανωτέρω θα έχει ως αποτέλεσμα, εκτός των τυχόν κυρώσεων, τη διακοπή των υπηρεσιών χωρίς προειδοποίηση. Το omicron2.gr διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιεί αλλαγές στο περιεχόμενο του ιστότοπου και τους παρόντες όρους χωρίς προειδοποίηση. Η χρήση του ιστότοπου ισοδυναμεί με την αποδοχή των όρων αυτών.

Άρθρο 7. Αλλαγές – Επιστροφές Προϊόντων

Παρ. 1) Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Η χρέωση της αλλαγής αφορά την πρώτη αλλαγή προϊόντων και επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος είναι 5,00 €. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς καθώς και τα έξοδα επαναποστολής του νέου επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
[1]. Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
[2]. Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ)
[3]. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Παρ. 2) Διαδικασία Αλλαγής / Επιστροφής
Η διαδικασία της αλλαγής / επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς στο τηλέφωνο +30 2651 071881.
Η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Αφού επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, συσκευασμένο με την ΕΛΤΑ Courier χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος (αφορά αποκλειστικά την πρώτη αλλαγή σε κάθε παραγγελία) επιβαρύνει τον πελάτη. Εάν επιθυμείτε να σας το στείλουμε με την δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρείας μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος όπως επίσης και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Παρ. 3) Πολιτική Αλλαγής
Διευκρινίζεται ότι, οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος με την όποια εξτρά επιβάρυνση προκύψει όπως αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση αλλαγής εάν δεν βρείτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με την διαφορά που προκύπτει.

Άρθρο 8. Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Παρ. 1) Αναγνώριση Ευθυνών
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του omicron2.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ή/και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε το omicron2.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί σε εμάς, αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.

Παρ. 2) Διαδικασία Επιστροφής Ελαττωματικού Προϊόντος
Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@omicron2.gr φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Άρθρο 9. Ακύρωση Παραγγελίας

Παρ. 1) Δυνατότητα Ακύρωσης Παραγγελίας
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
[1]. Πριν την αποστολή του προϊόντος: – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@omicron2.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο +30 2651 071881 Δευτέρα – Σάββατο 09:00 – 15:00.
[2]. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας ή αρνηθείτε να την παραλάβετε επιβαρύνεστε με 5,00 €, ποσό που αφορά στα μεταφορικά έξοδα.

Άρθρο 9.1. Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Παρ. 1) Υπαναχώρηση Καταναλωτή
Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες που περιγράφονται στο παρόν.

Παρ. 2) Ενημέρωση Επιχείρησης για την Υπαναχώρηση
Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον προμηθευτή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση, (omicron2.gr με έδρα τα Ιωάννινα και διεύθυνση Αράπη 2, Ιωάννινα, 45332) για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει ηλεκτρονικά την φόρμα επιστροφής χρημάτων που είναι αναρτημένη στην ηλεκτρονική διεύθυνση omicron2.gr/return-form, συμπεριλαμβανομένου και όλων των απαραίτητων πληροφοριών σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού, όνομα δικαιούχου, και όνομα Τράπεζας) σε περίπτωση που ο καταναλωτής δηλώσει επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ο προμηθευτής κοινοποιεί αμελλητί στον καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης.

Παρ. 3) Αποποίηση Ευθυνών Υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης δυνάμει του παρόντος άρθρου.

Άρθρο 9.2. Υποχρεώσεις του Προμηθευτή σε Περίπτωση Υπαναχώρησης

Παρ. 1) Υποχρεώσεις Προμηθευτή
Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

Παρ. 2) Εξαιρέσεις
Κατά παρέκκλιση από την παράγραφο 1, ο προμηθευτής δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο προμηθευτής.

Παρ. 3) Περιπτώσεις Παρακράτησης Τιμήματος
Ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Άρθρο 9.3. Υποχρεώσεις του Καταναλωτή σε Περίπτωση Υπαναχώρησης

Παρ. 1) Υποχρεώσεις Καταναλωτή
Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στον προμηθευτή ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 9.1, παρ. 1. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

Παρ. 2) Περιπτώσεις Μείωσης Αξίας Αγαθών
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ουσιαστικά θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:
[1]. Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
[2]. Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ).
[3]. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Άρθρο 9.4. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 9.1. έως 9.3. για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
[1]. την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως εσώρουχα, μαγιό, κάλτσες και άλλα παρόμοια είδη.
[2]. Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

Άρθρο 10. Προσωπικά Δεδομένα – Cookies

Παρ. 1) Προσωπικά Δεδομένα
Ο όρος «προσωπικά δεδομένα», όπως χρησιμοποιείται στην παρούσα Πολιτική, αναφέρεται σε πληροφορίες φυσικών προσώπων, όπως ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, κ.ά., οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσδιορίσουν την ταυτότητα ενός πελάτη ή επισκέπτη του διαδικτυακού τόπου (site), εφεξής «Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα».

Παρ. 2) Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων
Ο όρος «επεξεργασία» καλύπτει ευρύ φάσμα πράξεων που πραγματοποιούνται σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, είτε με χειροκίνητα είτε με αυτοματοποιημένα μέσα. Περιλαμβάνει τη συλλογή, καταχώριση, οργάνωση, διάρθρωση, αποθήκευση, προσαρμογή ή μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών, χρήση, κοινολόγηση με διαβίβαση, διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, συσχέτιση ή συνδυασμό, περιορισμό, διαγραφή ή καταστροφή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Παρ. 3) Εναρμόνιση Καταστήματος με τον Κανονισμό
Για να διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες σας ενδέχεται να σας ζητείται να δίνετε προσωπικά σας στοιχεία ( όνομα, επίθετο, επάγγελμα, προορισμός αποστολής παραγγελίας, e-mail κλπ) κάθε φορά που επισκέπτεσθε την ιστοσελίδα omicron2.gr. Πάντως πρέπει να γνωρίζετε ότι τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνετε στη σελίδα omicron2.gr της εταιρείας Μούκας Νικόλαος, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να βελτιώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας, για να επικοινωνούμε καλύτερα μαζί σας και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε τρίτο ( εξαιρούνται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από το Νόμο). Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) και είναι πλήρως εναρμονισμένη με το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) , που τέθηκε σε ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018. Η σελίδα omicron2.gr έχει προσαρμοστεί πλήρως με το GDPR πλαίσιο. Κατά την περιήγησή σας στη σελίδα omicron2.gr χρησιμοποιούμε αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την παροχή διαφημιστικού περιεχομένου βασιζόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας. Παρακάτω παραθέτουμε αναλυτικά τις διαδικασίες αυτές, που αφορούν ανώνυμα στοιχεία που συλλέγονται για σκοπούς διαφήμισης.

Άρθρο 10.1. Google Analytics

Πρόκειται για κώδικα που είναι εγκατεστημένος στο site και μας βοηθάει να βλέπουμε όλη την δραστηριότητα των χρηστών μέσα στη σελίδα omicron2.gr από την εισαγωγή τους στο site μέχρι και την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας.

Άρθρο 10.2. Remarekting

Παρ. 1) Affiliate
Πρόκειται για κώδικα που είναι εγκατεστημένος στο site και μας βοηθάει να παρουσιάσουμε στους χρήστες συγκεκριμένο διαφημιστικό υλικό, ανάλογα με τη συμπεριφορά που έχουν μέσα στο site.

Παρ. 2) Διασύνδεση Google Adwords με website
Πρόκειται για κώδικα εγκατεστημένο στο site που δημιουργεί τη διασύνδεση μεταξύ της ιστοσελίδας και της διαφημιστικής πλατφόρμας Google Adwords. Ο κώδικας αυτός χρησιμοποιείται για να γίνεται δημιουργία remarketing λιστών, δηλαδή λίστες με χρήστες που έχουν μία συγκεκριμένη συμπεριφορά μέσα στο site με στόχο να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα πιο στοχευμένα σύμφωνα με τις ανάγκες τους / συμπεριφορά τους.

Παρ. 3) Facebook
Πρόκειται για κώδικα εγκατεστημένο στο site, ο οποίος χρησιμοποιείται για να γίνεται δημιουργία remarketing λιστών, δηλαδή λίστες με χρήστες που έχουν μία συγκεκριμένη συμπεριφορά μέσα στο site με στόχο να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα πιο στοχευμένα σύμφωνα με τις ανάγκες τους / συμπεριφορά τους.

Παρ. 4) Ενημερωτικά δελτία – Newsletters
Η παρούσα ιστοσελίδα παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα να εγγραφεί στις λίστες (mailing lists) για την παραλαβή των Ενημερωτικών Δελτίων (Newsletters) της εταιρείας μας. Ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί, να διαγραφεί από τις αντίστοιχες λίστες. Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις, η αποδοχή των όρων είναι υποχρεωτική.

Παρ. 5) Skroutz Analytics
Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.

Παρ. 6) Συνεργαζόμενες Ιστοσελίδες και Διαδικτυακά Πολυκαταστήματα (eMall)
Το omicron2.gr συνεργάζεται με άλλες ιστοσελίδες και μηχανές αναζήτησης και προβολής προϊόντων μέσα από τις οποίες είτε δρομολογούν τον επισκέπτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα omicron2.gr προς προβολή προϊόντων και ολοκλήρωση παραγγελίας, είτε μέσα από την συνεργαζόμενη πλατφόρμα να καταχωρήσει παραγγελία. Στους ιστότοπους αυτούς και κατά την εγγραφή στο site προκειμένου να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες, αποθηκεύονται στο σύστημα κάποια προσωπικά δεδομένα όπως το ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία επικοινωνίας κ.ά. Τα δεδομένα αυτά αξιοποιούνται μόνο για την αποτελεσματικότερη χρήση των υπηρεσιών και την ηλεκτρονική αποστολή πληροφορίας από την Ηλεκτρονική Αγορά Προϊόντων (directmarket), εφόσον ο χρήστης το έχει δηλώσει στις προτιμήσεις του. Για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών αυτών τα στοιχεία αυτά επεξεργάζονται από τον συνεργαζόμενο μεταπωλητή (omicrin2.gr) και διέπονται από τους γενικούς νόμους και όρους πέρι προστασίας του δεδομένων. Η Ηλεκτρονική Αγορά Προϊόντων (directmarket) δεσμεύεται για την ασφαλή διατήρηση των στοιχείων αυτών και την μη αξιοποίησή τους για άλλους σκοπούς πέρα αυτών που εξυπηρετούν οι υπηρεσίες που προσφέρει.

Παρ. 7) Δικαιώματα στη πρόσβαση των προσωπικών σας δεδομένων
[1]. Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε δωρεάν πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και να λάβετε αντίγραφο σε προσβάσιμο μορφότυπο
[2]. Έχετε το δικαίωμα αντίταξης. Έχετε επίσης το δικαίωμα να αντιτίθεστε οποιαδήποτε στιγμή στη λήψη υλικού απευθείας εμπορικής προώθησης
[3]. Έχετε το δικαίωμα διόρθωσης των δεδομένων σας ανά πάσα στιγμή
[4]. Έχετε δικαίωμα διαγραφής/δικαίωμα στη λήθη. Η εταιρεία έχει δικαίωμα να αρνηθεί να διαγράψει δεδομένα ,εφόσον υπάρχει νομική υποχρέωση που επιβάλλει τη διατήρηση των δεδομένων. Όταν η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν βασίζεται σε συγκατάθεσή σας, έχετε το δικαίωμα να άρετε την εν λόγω συγκατάθεση ανά πάσα στιγμή. Η άρση της συγκατάθεσης δεν θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεση προ της άρσης της
[5]. Άμεση προειδοποίηση ή γνωστοποίηση στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από τον Μούκα Νικόλαο Βασίλειο εντός 72 ωρών, όταν υπάρξουν τυχόν φαινόμενα παραβίασης, κλοπής, hacking των δεδομένων σας
[6]. Άμεση ενημέρωση των χρηστών από τον Μούκα Νικόλαο Βασίλειογια παραβίαση, αν υπάρχει σημαντικός κίνδυνος βλάβης για εσάς λόγω της παραβίασης
[7]. Μπορείτε να ζητήσετε να διαβιβαστούν τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα απευθείας σε άλλη εταιρεία της οποίας τις υπηρεσίες θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε, εφόσον αυτό είναι τεχνικά δυνατό. Εάν το αίτημα είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου χαρακτήρα του, ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο αίτημα. Εκτός από τα ανωτέρω δικαιώματά σας, δικαιούστε επίσης να καταθέσετε καταγγελία στην αρμόδια εποπτική αρχή [Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, 115 23 Αθήνα, τηλ. 210 6475600, e-mail contact@dpa.gr ]

Άρθρο 10.3. Χρονικό Διάστημα Αποθήκευσης Δεδομένων

Τα δεδομένα που παρέχονται από εσάς θα τηρούνται/αποθηκεύονται από εμάς μόνο για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται για την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο μας έχετε κοινοποιήσει τα δεδομένα σας και σε συμμόρφωση με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις. Ειδικότερα για τα δεδομένα που σας αφορούν και τα οποία επεξεργαζόμαστε για σκοπούς μάρκετινγκ (εγγραφή στο εταιρικό ενημερωτικό newsletter), αυτά τηρούνται από τη λήψη της σχετικής συναίνεσης, η οποία υπολογίζεται από την ανάγνωση και αποδοχή των Όρων της Πολιτικής Απορρήτου που είναι αναρτημένη στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας μας και έως ότου ανακαλέσετε αυτή πχ. κάνοντας διαγραφή από τις λίστες μας, στο ειδικό πεδίο που βρίσκεται στα ενημερωτικά newsletters. Η σελίδα omicron2.gr δεν απευθύνεται σε παιδιά και πρέπει να είσαι τουλάχιστον 16 ετών για να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες μας. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή έχετε κάποια πρόταση ή δήλωση που επιθυμείτε να κάνετε σχετικά με τα ανωτέρω θέματα σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@omicron2.gr. Ανά πάσα στιγμή όλοι οι χρήστες έχουν δικαίωμα να ενημερώνονται αλλά και να εκφράζουν την αντίρρησή τους όσον αφορά την περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων τους, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Άρθρο 10.4. Ενημέρωση για τα Cookies

Τα «cookies» είναι μικρά αρχεία με πληροφορίες που μια ιστοσελίδα αποθηκεύει στον υπολογιστή ενός χρήστη, ώστε κάθε φορά που ο χρήστης συνδέεται στην ιστοσελίδα, η τελευταία να ανακτά τις εν λόγω πληροφορίες και να προσφέρει στο χρήστη σχετικές με αυτές υπηρεσίες.
Τα cookies μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησης επιτρέποντας στις τοποθεσίες να απομνημονεύουν τις προτιμήσεις σας ή δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αποφεύγετε τη σύνδεση κάθε φορά που επισκέπτεστε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων πληροφοριών είναι οι προτιμήσεις του χρήστη σε μια ιστοσελίδα, όπως αυτές δηλώνονται από τις επιλογές που κάνει ο χρήστης στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα (π.χ. επιλογή συγκεκριμένων «κουμπιών», αναζητήσεων, διαφημίσεων, κλπ).
Εάν δεν θέλετε οι τοποθεσίες να αποθηκεύουν cookie στον υπολογιστή σας, μπορείτε να τα αποκλείσετε. Μπορείτε επίσης να ορίσετε για ποιες τοποθεσίες θέλετε να αποκλείονται τα cookie. Ο αποκλεισμός των cookies μπορεί να μην επιτρέψει να προβάλλονται σωστά ορισμένες σελίδες ή μπορεί να λάβετε ένα μήνυμα από μια τοποθεσία που σας ενημερώνει ότι για να την προβάλετε σωστά πρέπει να κάνετε αποδοχή των cookie.
Στη σελίδα omicron2.gr, χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη δυνατή λειτουργίας της ιστοσελίδας, τη σωστή περιήγησή σας, τη σύνδεση και τη μετακίνηση στις σελίδες καθώς και για την παροχή διαφημιστικού περιεχομένου βασιζόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας. Επίσης, τα cookies χρησιμοποιούνται για να αναλύσουμε πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας, πώς περιηγούνται ή αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα για να μπορέσουμε να το διορθώσουμε. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τη δομή και το περιεχόμενο του ιστοτόπου. Παρακάτω παραθέτουμε αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούμε.

Παρ. 1) Διαφημιστικά cookies
Προχωρούν στην συλλογή δεδομένων που επιτρέπουν να εμφανίζουμε διαφημίσεις αναλόγως των προτιμήσεων και αναγκών των επισκεπτών. Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν επίσης να μετράμε την απόδοση των διαφημιστικών ενεργειών μας.

Παρ. 2) Cookies στόχευσης
Επιτρέπουν στις συνεργαζόμενες με εμάς διαφημιστικές εταιρείες, να κατατάξουν τους χρήστες αναλόγως των ενδιαφερόντων τους και να εμφανίζουν σχετικές διαφημίσεις σε τρίτες ιστοσελίδες. Λειτουργούν προσδιορίζοντας το πρόγραμμα περιήγησης και τη συσκευή από την οποία συνδέεται ένας χρήστης στο διαδίκτυο.

Παρ. 3) Cookies Επιδόσεων
Μας επιτρέπουν να μετράμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας, καθώς και την προέλευση και τον τύπο συσκευής από την οποία έχει επισκεφθεί ο χρήστης την ιστοσελίδα μας, με σκοπό την βελτίωση της επίδοσής της. Οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies, είναι αθροιστικές και ανώνυμες.

Παρ. 4) Απολύτως Απαραίτητα Cookies
Είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως εγκαθίστανται μετά από δικές σας ενέργειες, οι οποίες ισοδυναμούν με αίτημα για υπηρεσίες, όπως η ρύθμιση των προτιμήσεών σας για το ιδιωτικό απόρρητο, η σύνδεσή σας ή η συμπλήρωση φορμών. Υπάρχει η δυνατότητα αποδοχής ή μη αποδοχής των παραπάνω cookies (εξαιρούνται τα απολύτως απαραίτητα cookies), σε μήνυμα που εμφανίζεται κατά την περιήγησή σας στη σελίδα omicron2.gr. Σε περίπτωση μη αποδοχής, απενεργοποιούνται όλα τα παραπάνω cookies (εξαιρούνται τα απολύτως απαραίτητα cookies).

Παρ 5) Πώς μπορείτε να διαγράψετε τα cookies
Μπορείτε να διαγράψετε τα cookies και να απενεργοποιήσετε τη χρήση τους. Επιλέξτε τον browser που χρησιμοποιείτε και ακολουθήστε τις οδηγίες του παρόχου του.

Άρθρο 11. Κώδικας Δεοντολογίας

Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας. Περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να δείτε εδώ.

Άρθρο 12. Επίλυση Διαφορών

Δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο. Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στον ιστότοπο.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή